Søk i denne bloggen

søndag 7. september 2014

Trening mot Oslos bratteste...

Jada, du leste rett.
I dette øyeblikk er jeg påmeldt Oslos bratteste... http://www.oslosbratteste.no/

Vi har snakket om det lenge. I 2 år faktisk. For 2 år siden løp Vidar og Oda. Jeg hadde nettopp brukket ankel og legg. Neste år.. Da er jeg med tenkte jeg. Men etter operasjon nr 3 var jeg fortsatt ikke klar. Så da tenkte jeg det samme som året før, neste år. Da er jeg klar.
Klar er jeg ikke... Men jeg er påmeldt. Jeg og Vilde skal gå hele veien opp. Stig og Oda skal løpe. Vidar og Frøya er støtteapparat.

Jeg skal i mål. Uansett om jeg så må krabbe hele veien. Opp den jæ... bakken skal jeg! Og den lua jeg får på toppen, den skal jeg bruke i hele vinter!

Min største utfordring blir pusten... Jeg har hatt astma hele livet. Trenger vanligvis ikke noe særlig med medisiner, men nå har jeg slitt med en forkjølelse i noen uker. Heldigvis er det 3 uker igjen fortsatt!

Flere som skal løpe/gå/krabbe opp til Tryvannstårnet 27.9?

Her er en liten snutt fra dagens tur (NB! Videoen kan ikke spilles av via mobil). 3,5 km rask gange med 4 "motbakkespurter" opp til ungdomsskolen. Den kneika er tyngre enn den ser ut som, og jeg følte at jeg løp mye fortere enn på filmen. Noe fjellgeit blir jeg aldri, men det er heller ikke målet. :-)



Ønsk meg lykke til! Kan ikke si jeg gleder meg til løpet, men det er sykt deilig å komme seg i mål! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar