Søk i denne bloggen

søndag 28. september 2014

Dagen derpå..

Og formen er faktisk veldig bra! Jeg tok meg ikke helt ut i går og det merkes i dag. Føler meg faktisk piggere enn på lenge!
Faktisk så har vi lekt oss litt med tanken på å melde oss på "Skeikampen opp" som er neste helg! Det ser veldig flott ut!

Men noe som ihvertfall er helt sikkert er at jeg siste uka har gått ned 1 1/2 kg og 8 cm!
Det hjelper veldig på motivasjonen.
Totalt har jeg nå gått ned 7 kg!
Takk til alle dere som følger meg, støtter meg og heier på meg! Da er det helt uaktuelt å gi opp.



Det har vært en fin dag i dag, tiltross for at Frøya måtte på legevakta og sjekke ørene.
Hun har vært veldig snørrete siste uka og i dag sa hun at hun hadde vondt i ørene. Siden hun er døv på det ene må vi passe på at hun ikke har så mye infeksjon i det øret hun hører på. Resultatet var som antatt, en begynnende ørebetennelse og antibiotika. Bra vi fulgte magefølelsen.
Senere på dagen dro vi ut på Geocaching. Frøya måtte bare sove først og jeg lagde klar vårruller til steking.
Det var godt å få rørt litt på kroppen selv om vi ikke gikk veldig langt. Ingenting å si på været ihvertfall.


Alle ungene våre syntes Geocaching er gøy. De 3 store ungene vil alle gjerne finne cachen først, og Frøya syntes skattejakt er spennende. Hun får velge bytteting. I dag byttet vi bort to gamle kindereggfigurer mot en liten skilpadde og en golfball. :-)


Vi hadde med oss hunden vår på tur også, og hun fikk flere ganger snusen på noe.... Og det var det samme hver gang. Døde mus. Faktisk så fant vi tre døde mus på turen vår i dag. Litt merkelig egentlig. 
 Å studere døde dyr er spennende både for store og for små. 



Hvis du ikke har prøvd Geocaching enda så burde du det. Perfekt søndagsaktivitet som passe for både store og små. Vi har kjøpt app til telefonen og navigerer oss via den. Da kan vi velge om vi vil gå langt eller om vi skal gå etter de som er lett tilgjengelig.

- AC


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar