Søk i denne bloggen

torsdag 25. september 2014

1 dag igjen...

Uæh! I morgen er det Oslos bratteste!

Jeg sa tidligere at jeg ikke hadde noen unnskyldninger for ikke å melde meg på i år.... Det er feil! Nå har jeg veldig veldig mange unnskyldninger for hvorfor jeg ikke skal opp den bakken:
1. Jeg vil ikke!
2. Jeg har vondt i hoftene, ryggen, bena, skuldrene, nakken, armene, øynene etc
3. Jeg er nok litt forkjølet..
4. Jeg burde klippe gresset... Tenk på naboene..
5. Det er kjedelig for Vidar å vente..
6. Atsjooo... Jepp, er nok forkjølet..
7. Luer har jeg flere av..
8. Huset burde vaskes, jeg har best tid på lørdag..
9. Jeg burde lese pensum!
10. Jeg burde øve på spinningprogrammet til Ungdomsgruppa..

Ja! Som dere skjønner er dette en veldig dårlig ide...
Men det er for sent å trekke seg nå!
Til alle dere som tror jeg ikke klarer det: Skal vise dere jeg! Alt går!
Neste innlegg kommer i morgen kveld! Regner med det er noen hakk mer positivt enn dette..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar