Søk i denne bloggen

mandag 11. januar 2016

Resultater uke 1: Er det noen forskjell?

Oh yes!! 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiOBMkwxE3onydUe3Wc63fZUOAD7s-ztDa8pKFP9_OYarb1vataqBNETaAT26gwyV0__z17Mu_kIkkXMj8-Y0ojrCTMtmatFgb6iHKrUX1OHipCqLDvtrjqhyJKPrfwncRkVtUVKWlQtj4k/s320/hoppende+glad.gif
 (Bildet er hentet fra google)
 
Denne uka har gitt resultater, selvom jeg har spist både godteri og sjokoladefromasj!
Den største endringen jeg har gjort er at jeg har kuttet ut brød med hvetemel. Istedet baker jeg egne brød med havregryn, frø og korn.
Vi har ikke gjort noen særlige endringer når det gjelder middag. Vi har matkasser fra Adams og er veldig fornøyd med det. 

Jeg har også trent 4 ganger denne uka, selvom øktene kun har vært på 30 min hver, så har de vært effektive.
Spent på resultatet?

Minus 3 kg og 10 cm! På en uke! 


Er det rart jeg er hoppende glad?

3 kommentarer:

  1. Hei. En sunn og langvarig vektreduksjon bør i følge meg ikke være på mer enn 0,5 til 1 kg pr uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Når man starter vil man uansett gå ned mye. Dette er vann stort sett. Så at hun har gått ned så mye i starten er ikke farlig. ��

      Slett